Loquacity Consulting helps you with your communication and visibility projects as well as providing advice concerning your author’s rights. Whether you work independently or are part of a company, we'll adapt to your needs and projects.

Laure speaks French, English and Spanish. Her areas of expertise lie in these fields :
- negotiating and drafting contracts (assignment of rights, license, partnership, personality's rights)
- determining the most appropriate strategy in terms of intellectual property rights (trademarks, designs, author's rights)
- resolving counterfeit issues, piracy, unfair competition and "parasitism"
- managing intellectual property issues on the internet (domain names, Adwords, cybersquatting, personal data, cookies)

Tiffany is fluent in English and French. She can provide the following services:
- elaborating a strategy for personal and brand marketing
- gaining visibility and optimising digital communication
- writing press releases and generating pertinent content
- promoting press coverage (newspapers, magazines, online media, social media, radio, television)
- improving speech and conference giving
- facilitating press and public relations

Loquacity Consulting vous accompagne dans vos projets de communication, visibilité et protection de vos droits d'auteur. Que vous soyez indépendants ou faites partie d’une entreprise, nous nous adaptons à vos besoins.

Laure se fera un plaisir de communiquer avec vous en français, anglais ou espagnol. Ses compétences comprennent notamment:
- négocier et rédiger des contrats (cession de droits, licence, collaboration, droits de la personnalité)
- déterminer la stratégie la plus appropriée pour les droits de propriété intellectuelle (marque, dessins et modèles, droit d'auteur)
- lutter contre la contrefaçon, le piratage, la concurrence déloyale et le parasitisme
- gérer les problématiques de droits de la propriété intellectuelle sur internet (nom de domaine, Adwords, cybersquatting, données personnelles, cookies)

Tiffany est bilingue anglais et français. Ses compétences couvrent les domaines suivants :
- élaborer une stratégie marketing personnelle ou de produit / services
- acquérir de la visibilité et optimiser la communication digitale
- écrire des documents de presse et générer du contenu pertinent
- promouvoir une couverture presse (journaux, magazines, médias en ligne, réseaux sociaux, radio, télévision)
- améliorer ses performances pour mieux parler en public
- faciliter les relations publiques et presse



Copyright © 2016 | LOQUACITY | All rights reserved | info@loquacity.ch